2013. augusztus 1., csütörtök

3.Mint egy pár...

Sziasztok itt a harmadik rész, ha tetszett akkor várom a komokat.:)


  Az ágyban fekszek, de ismét nem tudok aludni. Nem azért mert vihar van, mert nincs, de valami nem hagy aludni. A tudat, hogy holnap az egész napomat úgy fogom tölteni, mintha Harry barátnője lennék, köszönhető a drága Louisnak. De miért zavar ez engem? Talán mert azt mondtam, hogy "igen bejön" nekem? De hát ez így is van. Én bukok az ilyen pasikra mint amilyen Harry. De, ő sosem lesz az enyém...nem tehetem ezt a bátyámmal sem magammal. Mert mi lesz mikor turnézni mennek? Én itthon maradok és várom, hogy mikor jelenik majd meg egy újságcikk, hogy "Harrynek ismét új barátnője van? Vajon mit szól hozzá Zoey?". Hát kösz, de nekem nincs rá szükségem. Nem akarok csalódni, még egyszer. Jobb lesz ha csak barátok leszünk. Neki is és nekem is. Ő folytathatja a csajozós életét, én pedig az unalmas életem....mellettük, ami már nem is lesz unalmas...Miért?Miért nem tudok aludni?
  Lassan Harry felé fordultam, aki édesen aludt. Egy darabig néztem, mikor mocorogni kezdett, majd csukott szemmel megkérdezte, a rekedt hangján.
  - Miért, nem alszol?
  - Nem tudok...-motyogtam.- De te nyugodtan aludj, én lemegyek...-mondtam, majd kimásztam az ágyból. Harry semmit sem mondott, így kimentem és  leültem a nappaliban. Egy ideig csak néztem magam elé, aztán pedig bekapcsoltam a tévét.
  Semmit izgalmasat sem találtam benne, így kikapcsoltam. Egy ideig a sötétben ültem, majd lépteket hallottam. Valaki jött lefelé a lépcsőn, nem fordultam meg, nem akartam, hogy észrevegyen. Azt hittem, hogy már visszament, de tévedtem, mert valaki átölelt hátulról. A frászt hozta rám, megfordultam és azonnal elvesztem abba a szempárba. Harry volt az.
  - Mit csinálsz itt?-kérdezte.
  - Ülök, ahogy látod.-elengedett majd leült mellém.
  - Mi a baj?-kérdezte álmosan.
  - Nem tudom...Tudod, nekem ez az egész fura..itt lakom veletek, egy hatalmas, csodaszép házban... de én nem érzem magam ide valónak. Hiszen én nem vagyok híres...és nekem még meg kell ezt szoknom.-mondtam neki.
  - Zoey, ne beszélj butaságokat...te igenis közénk tartozol, Zayn testvére vagy...ő pedig a mi barátunk...és te is az vagy.- húzott magához.
  - De én akkor sem érzem magam annak...-suttogtam, majd pityeregni kezdtem. Nem tudom, hogy miért, csak jól esett kiadni magamból. Harry a hátamat simogatta...míg meg nem nyugodtam.-Kö-szönöm.-dadogtam.
  - Jobban vagy?-kérdezte.
  - Most már igen...-mosolyogtam.
  - Akkor nyomás az ágyba.-felállt és engem pedig a vállára kapott és elindult az emeletre.
  - Harry, tegyél te...-kiabálni akartam, de a többiek még aludtak így csak csendesen mondtam neki, de ő csak nevetett, majd a szobában az ágyra tett és én bebújtam, majd ő is követett. Én hátat fordítottam neki, ő pedig átkarol és magához húzott. Nem ellenkeztem. Miért tettem volna? Hiszen csodálatos érzés, ha valaki átkarol...még akkor is ha pont az a személy az akinek egyáltalán nem lenne szabad megengednem...
  - Jó éjt.-morogta a hajamba.
  - Jó éjt.-mosolyogtam, majd behunytam a szemem és elaludtam.

  Reggel azt éreztem, hogy valaki figyel. Jól gondoltam, mert mikor kinyitottam a szemem Lou kék szemeivel találtam magam szembe.
  - Ti meg micsináltok?-kérdezte  vigyorogva. Nem értettem, hogy mire mondja...majd leesett. Harry még mindig mellettem feküdt és a kezét a derekamon pihentette.
  - Alszunk, vagyis csak próbálunk, mert ti nem hagytok.-néztem rá mérgesen.
  - Mi történt az éjjel?-kérdezte. Éreztem, hogy Harry is felébredt. Megfogott egy párnát majd Louishoz vágta. Teli találat, pedig a szeme csukva volt. Gondolom ezzel akarta jelezni, hogy húzzanak ki, hogy aludhassunk. Vették az adást, Louis morgott egyet, majd kiment a szobából.
  Csak az a baj, hogy én ezek után már nem tudok visszaaludni. Az órára néztem, 12 mutatott. Le akartam venni magamról Harry kezét, de ő csak morgott egyet majd szorosabban húzott magához. Hát ez jó... Miért nem enged felkelni?
  - Hová mész?-kérdezte reggeli hangján.
  - Hát felöltözni, majd enni.-válaszoltam neki.- Ha engednél.
  - Csak még öt percet.-könyörgött.
  - Harry éhes vagyok. Amíg én elkészülök, addig te még alhatsz, oké? Csak engem engedj kimászni.
  - De én nem akarlak elengedni.-makacskodott. De végül feladta és elengedett. Én azonnal kimásztam mielőtt még meggondolná magát.
  Felkaptam a ruhámat, amit felfogok venni és a fürdőbe vettem az irányt. Beálltam a zuhanyzóba és magamra eresztettem a meleg vizet. Sokáig áztattam magam, majd kimásztam. Felöltöztem. Egy egyszerű fekete topot és nacit húztam magamra, a hajamat vállamra eresztettem, majd kimentem. Harry már az ágy szélén ült.
  - Tán csak nem felkeltél?-gúnyolódtam.
  - De.
  - Hát akkor kapj magadra valamit és gyere enni, mert ha nem akkor én éhen fogok halni.-nevettem. De Harry csak lazán felállt, összekulcsolta az ujjainkat és kivezetett a szobából. Látom egyáltalán nem zavarja, hogy csak boxer van rajta. Benyitottunk a konyhába, majd mindenki felénk fordult.
  - Reggelt.-mondták elégedett mosollyal, csak Zayn volt komoly. De én küldtem felé egy nyugtató mosolyt, hogy minden a legnagyobb rendben van.
  - Jó reggelt.-köszöntünk mi is.
  Harry leült egy üres székre, én pedig elmentem és kivettem a hűtőből a narancslevet és töltöttem magamnak egy pohárral. Éppen a szék felé mentem, amikor Harry elkapta a derekam és az ölébe húzott. Hát oké. Gondolom, ez is a játék része, így nem ellenkeztem. Az egyik kezét a derekamon tartotta, hogy még véletlenül se tudjak elszökni a másikkal pedig evett. A többiek kuncogva néztek minket, még Zayn is mosolygott. Jó volt látni végre mosolyogni, mert tegnap óta tök komoly volt és az nem áll jól neki.
  Befejeztük a reggelit. Liam mosogatott, mi pedig kimentünk a nappaliba. Én persze Harry mellett foglaltam helyet, hogy Louis ne tudjon belénk kötni.
  - Olyan aranyosak vagytok.-mosolygott Louis.
  - Fogd be,Lou.-mosolyogtam rá.-Ez csak a te hibád, de esküszöm, hogy ezt még visszakapod.-nevettem gúnyosan.
  - Miért olyan rossz velem?-kérdezte szomorúan Harry.
  - Én ezt egy szóvaé sem mondtam.-mosolyogtam rá, a többiek pedig füttyölni és húú-zni kezdtek.. És mit csinálunk ma?
  - Menjünk vidámparkba.-ujongott Louis.
  - Inkább bulizzunk.-dobta fel az öltetett Zayn.
  - Van egy ötletem.-mondtam, a többiek pedig felém fordultak.-Mi lenne, ha most elmennénk a vidámparkba, este pedig bulizni?
  - Remek ötlet.-mosolyogtak.
  - Akkor én felmegyek és felveszek valami normális szerkót.-majd felálltam.
  - Nekem így is tetszel.-kiáltottam utánam Haza.
  - Hát azt mindjárt gondoltam.-nevettem.-Fél óra és mehetünk.
  Felmentem Harry szobájába, mivel még ott vannak a cuccaim, kerestem egy normális szerkót majd a fürdőbe mentem és magamra csuktam az ajtót, hogy Hazza még véletlenül se tudjon bejönni. Egy kék csőnacit, fehér topot és egy csíkos kardigánt vettem fel. Feldobtam egy kis sminket és megnéztem magam a tükörben.
  Valaki kopogott. Tudtam, hogy csak Harry lehet az, mosolyogva nyitottam ki az ajtót, ő pedig jó alaposan végigmért. Majd egy huncut mosolyt küldött felém és bement a fürdőbe, én pedig lementem a többiekhez. Csak Zayn és Louis ült a kanapén, levágódtam melléjük.
  - Zo, minden rendben?-kérdezte Zayn.
  - Zayn, ne aggódj már. Igen minden rendben, tudok magamra vigyázni, ne aggódj már.-öleltem meg.
  - Tudom, de Harryről beszélünk...és ismerem.
  - Szerintem nagyon jól mutattok együtt, és ahogy látom élvezitek az együttlétet.-vágott közbe Louis.
  - Na ne mond.-nevettem.
  - Ezt még meg fogod nekem köszönni, kicsi lány.
  - Nem hiszem, és ne nevezz így.-nyújtottam rá a nyelvem.
  - Na végre mehetünk.-állt fel Louis, a többiek is készen lettek. Harry jött le utójára, odajött mellém és megfogta a kezem, majd így indultunk el.
  Hát és én azt hittem, hogy megörülök. Minden lány gyilkos tekintettel nézett rám. Hát igen, csak ők nem tudják, hogy mi csak eljátsszuk ezt...
  Hamar megérkeztünk a vidámparkba,a fiúk megvették a jegyeket majd bementünk. Harry nem engedte el a kezemet egy percre sem, még akkor se amikor pár rajongó odajött autogramot kérni tőle.
  - Ő a bárátnőd?-kérdezte az egyik szőke csaj.
  - Együtt vagyok?-kérdezte a másik. Harry csak mosolyogva álláírta a képét és elbúcsúzott tőlük. Én már nem bírtam tovább, miért hiszi mindenki, hogy járunk? Hát ez egyszerű, mivel kéz a kézben járkálunk.
  Szinte mindent kipróbáltunk, nagyon jól éreztem magam...a végén már a rajongóit is megszoktam. A London Eye-ra nem mentünk fel, de megígérték, hogy valamelyik este visszajövünk és felmegyünk...mivel csak este szép. Hát oké, hiszek nekik.
  Mivel esteledett, hazafelé vettük az utat. Az úton beszélgettünk, nevettünk...de közben én azon gondolkoztam, hogy mit is vegyek fel a bulira...sok ruhám van és nehezen tudok közülük választani. Hazaértünk. Harryvel felmentünk a szobájába és mondtam neki, hogy nyugodtan mehet a fürdőbe mivel én még el kell döntsem, hogy mit fogok felvenni. Hamar sikerült választanom...túl hamar...ugyanis Harry még nem volt kész. Így belebújtam a ruhába.
  Egy fél pántos fekete felsejű és krém szoknyájú ruhánál maradtam. Éppen a cipzárral bajlódtam, mikor Harry kilépett a fürdőből.
  - Harry?
  - Igen.
  - Segítenél?-néztem rá. Odajött hozzám és felhúzta a cipzárt.-Köszönöm.-mosolyogtam rá.
  - Csinos vagy.-kacsintott rám. Ő is irtó jól nézett ki. Fekete naci, fehér póló, kék zakó és fehér Converse.
  - Hát igyekszem ha már buliba megyünk.
  Bementem a fürdőbe majd feltúrbóztam a sminkem. A hajam jól állt úgyhogy már csak a cipőm kell felvegyem és kész is leszek. Kimentem, leültem az ágyra és felhúztam a fekete boka csizmám, a kezembe vettem a táskám és már indultam is lefelé. Leérve 4 ismeretlen lányt pillantottam meg.
  - Sziasztok.-köszöntem nekik.
  - Szia.-köszöntek majd közelebb jöttek.
  - Perrie vagyok, Zayn barátnője.-ölelt meg.
  - Én Eleanor vagyok, Louis barátnője.-ő is megölelt.
  - Danielle, Liam barátnője.-ő is megölelt.
  - Én pedig Nia vagyok, Niall barátnője.-mire mindenki végigölelt én is bemutatkoztam nekik.
  - Én Zoey vagyok, Zayn húga.
  Mivel megvolt az ismerkedés, elindultunk bulizni. A ház előtt egy fekete limó várt minket, beültünk és pezsgőt bontottunk. Mikor kiszálltunk, láttam, hogy egy privát helyen vagyunk. Bementünk és máris a pulthoz rohantunk. Már jó pár feles volt bennem, de nem voltam egyedül a fiúk is kitettek magukért, egyedül Dani és Liam nem ivott annyit. Nagyba táncoltam, amikor valaki hátulról elkapta a derekam, Harry volt az.

 Nagyon jót táncoltam vele, már alig volt pár centi közöttünk, mikor én elrohantam mellőle és a bárhoz mentem. Ahol egy fiú leült mellém és meghívott egy körre. Jól nézett ki így elfogadtam, a meghívást. Innen már semmire sem emlékszem...
  Reggel mikor felébredtem, szörnyen fájt a fejem. Amikor kinyitottam a szemem egy ismeretlen szobába ébredtem...egy ismeretlen fiú mellett......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése