2013. augusztus 15., csütörtök

15.Hagyjál békén

  Sziasztok! Ismét egy új résszel jelentkezem, ami nem lesz valami boldog rész, de azért remélem tetszeni fog. Köszönöm a bíztató kommenteket, nagyon örülök nekik, ti tartjátok bennem a lelket, hogy jól csinálom, amit csinálok. Előre szólok, hogy az elkövetkezendő pár rész szomorú lesz, de nem sokáig, nyugi. Csak ennyit szerettem volna mondani, Jó olvasást. A kövi rész 5-5 pipa/komi után jön.
                                                           
                                                                                   Puszi!




                                         "Harry szemszöge"




  Sajog a fejem. Mi a fene történt velem a tegnap? És, hogy kerültem egyáltalán haza? Csak fekszem az ágyban, mikor észreveszem, hogy valaki mocorog mellettem, oda kapom a fejem és nem hiszek a szememnek. Mi? Mit keres itt Taylor? És miért aludt velem? Mi folyik itt? MIért nem emlékszem a tegnapra? Hol van Zoey. Tejóég! Zoey, ha ő is hazajött az éjjel és itt látta Taylort, akkor tuti, hogy sosem bocsájt meg nekem. De én azt nem bírnám ki. Hiszen szeretem. Mindennél jobban szeretem.
  - Mi a francot keresel itt?
  - Há, de Harry este újból összejöttünk.-mosolygott rám, amitől engem a hányinger kerülgetett.
  - Te meg vagy hibbanva?
  - Nem...
  - Na húzz innen de gyorsan.
  - Nem megyek sehová, csak zuhanyozni.........


                                       "Louis szemszöge"




  Amikor megláttam az este Zoeyt kisírt piros szemekkel, nagyon megijedtem, nem tudtam elképelni, hogy mi történt vele, de amikor elmondta, hogy mit látott nem akartam hinni a fülemnek. Taylor, már megint az a liba.
  Nagyon haragszom Hazzára. Hogy tehette ezt Zoeyval, hiszen azt mondta, hogy szeretni és mi hittünk is neki. Hogy tehette ezt, hiszen ez a lány teljes szívéből szereti. És legfőbbképpen miért azzal a libával? Akiről azt mondta, hogy soha többet nem akarja látni. Hát igen látom én mennyire nem akarja látni.
  A tegnap este egy hatalmasat csalódtam az én legjobb barátomban. Sosem gondoltam, hogy valaha is is ilyet tenne Z-vel. És mit fog ehhez szólni Zayn, hát azt jobb nem tudni, mivel szerintem Harry nem marad egyben....
  Z szinte az egész éjszakát végigsírta, semmit sem aludt én pedig próbáltam vigasztalni, de tudtam, hogy semmire sem megyek vele. Majd úgy 7 óra fele elaludt. El egész éjjel aludt. Jól kiütötte magát, az már biztos. Mivel a két lány még aludt, úgy döntöttem, hogy átmegyek és kérdőre vonom Harryt. Kimásztam az ágyból, majd felvettem egy gatyát és már száguldoztam is át hozzá. Semmi kopogás nélkül berontottam, ő az ágy szélén ült és bámult maga ellé. Legalább rájött, hogy mit csinált.
  - Te teljesen hülye vagy?-akadtam ki.
  - Igen, az vagyok egy hülye bunkó...-szidta magát.
  - Hogy tehetted ezt? Hogy tehetted ezt Zoeyval? Tudod, hogy mennyire fájt neki titeket együtt látni? Nem lehetett megállítani a sírását.
  - Lou, nem tudom, hogy mi történt semmire sem emlékszem... Érted semmire. Minden üres, az estém teljesen kiesett....-mondta szinte már sírva.
  - Mi az, hogy semmire sem emlékszel?
  - Az igazság... nem tudom, hogy mit tettem, azt meg főkkép nem, hogy ez a liba, hogy került az ágyamba...
  - Te tényleg nem emlékszel semmire?
  - Nem. És nem tudom felfogni, hogy hogy lehettem ekkora idióta, Zoey sosem bocsájt meg nekem...-kezdett el sírni, hát szép már két lelket ápolhatok.
  - Nagyon haragszik rád...
  - Hol van most? Beszélnem kell vele?
  - A szobánkba, de szerintem ez nem lenne jó ötlet, adj neki időt.
  - Meg kell neki magyaráznom.
  Majd nyílt az ajtó és Taylor jött ki rajta, azt hittem fogom magam és nekiugrok. Sosem bírtam ezt a libát, a fiúkkal mondtuk is Harrynek, hogy dobja már ki, de ő nem hitt nekünk hát tessék meg is lett az ára.
  - Szia Louis!-mosolygott, én pedig majdnem felrobbantam.
  - Hagyjál Tay.-válaszoltam flegmán.
  - Neked meg mi bajod?
  - Mondtam, hogy hagyjál, mi nem világos?
  - Jól van, na. Nem kell leharapni a fejemet.
  - Taylor, most mondom utojára érted. Húzz el innen.-ordította Harry.
  - Most megyek, de itt még nincs vége.-jelentette ki majd elviharzott.
  Most nem tudom mit gondoljak. Hinni akarok Harrynek és látom is mennyire ki van borulva, de valami nem enged. Nem tudom felfogni, hogy hogyan is nem emlékszik semmire sem. Na várjunk csak, hiszen vele már volt ilyen és akkor sem emlékezett semmire, de hogy kerülhetett az italába partidrog? Ez nem lehet igaz, létezik, hogy Taylor tette bele.
  - Hé, volt olyan pillanat amikor nem figyeltél arra, hogy Tay micsinál?
  - Igen. Miért?
  - Azt hiszem tudom, hogy miért nem emlékszel semmire sem.
  - Na és miért?
  - Partridrog.
  - Ez nem lehet igaz.-háborodott fel és fel alá kezdett járkálni.- Ez a hülye **** rakta bele a piámba. Tudtam én, hogy magamtól sosem fekszem le vele.
  - Hazz, de azt tudnod kell, hogy Zoey nehezen fogja ezt neked elhinni....
  - Tudom.....



                                               "Zoey szemszöge"



  Amikor felébredtem, nagyon rosszul éreztem magam. Kiabálást hallottam, El még aludt, Louis pedig már nem volt a szobában. Biztosra vettem, hogy az ő kiabálását hallom. Bevettem egy fájdalomcsilapitót ami ki volt téve az asztalra, ezt még meg kell neki köszönnöm. Majd a telómért nyúltam és felnéztem Twitter-re. Bárcsak ne tettem volna.


                                Újra együtt az álompár?


Harry and Taylor
  A tegnap este kaptuk el őket, miközben egy klubból jöttek ki, együtt. A látottak szerint nem kellett sok Harrynek ahhoz, hogy megcsalja a barátnőjét. Zoey Malik vajon, hogy fogatta ezt?
  Reggel elcsíptük Taylort kijövet a szállodából és váltottunk vele néhány szót
  "Igen újból rátaláltam Harryre. Még mindig nagyon szeretem és az éjszakára nézve ő is engem. Kérdeztem tőle, hogy mi lesz Zoeyval, de ő csak legyintett egyet" Ezt nyilatkozta az énekesnő, kíváncsian várjuk a fejleményeket. Vajon Zoey mit fog szólni, hogy a barátja megcsalta őt? Megbocsájt neki? Vagy Harry Stylesnak ismét sikerül összetörnie egy ártatlan lány szívét. Mindehez mit fog szólni, Zayn... Zoey bátyja? Minden kiderül hamarosan.
 
  Miért érdemlem én ezt? Már most teli van velük a net? És velem mi lesz? Majd én is itt leszek mint Harry újabb áldozata? Semmi kedvem hozzá, el akarom őt felejteni, minnél hamarabb... csak az a baj, hogy együtt élünk és most egy hónapot tuti, hogy együtt is leszünk végig, hála a turnénak.
  Nem értem, én még mindig képtelen vagyok felfogni, hogy miért tette ezt velem. Hiszen azt mondta nekem, hogy szeret és a bulin is minden olyan jó volt. Valamiért azt érzem, hogy ez bosszú volt és én iszom meg a levét, de közben csak Harrynek akarnak ártani... Nem akarom látni, nem tudnák a szemébe nézni és ha beszélnénk tudom, hogy olyat mondanák neki amit nem szeretnék, nagyon nem.
  Lettem a telom és vártam, hogy El felébredjen vagy, hogy Lou visszajöjjön. Hát már egy negyed órája csak várok, gondoltam inkább elmegyek zuhanyozni így is tettem. A hajamat összekötöttem, majd feltettem egy kis alapsminket és felöltöztem. Nem fogom azt mutatni, hogy mennyire fáj, kívül erősnek mutatom magam, belül pedig gyenge vagyok, de ki fogom bírni...
  Mire nem képes egy kis smink, semmi nyoma az éjjeli sírásomnak. Egy fekete pólót egy fehér rövidnadrággal vettem fel, majd rá egy garbót és a fekete Conversemet. Mikor kiléptem Lou lépett be a szobába meglátott és mivel El még aludt, megfogta a kezem és a folyosóra húzott.
  - Szia. Jobban vagy?-kérdezte aggódóan.
  - Szia, jól vagyok, még mindig fáj, de túl fogom magam rajta tenni.
  - Nem szeretlek ilyennek látni.-ölelt át.
  - Én sem szeretek szomorú lenni, de a szerelem egyszer fent egyszer lent van. És nálam most pont lent, jó mélyen.
  - Gyere menjünk reggelizni.
  - Oké.
  Elfogadtam a kezét, majd lementünk. Beültünk és vártunk, hogy valaki felvegye a rendelésünket. Én végig azon gondolkodtam, hogy kérdezzem meg, hogy reggel kivel veszekedett vagy ne? Melyik lenne a jó döntés?
  - Min agyalsz ennyire?-mosolygott rám, mire én megráztam a fejem, hogy visszatérjek a valóságba.
  - Mi? Ja, semmin.
  - Aha, látom én. Na mond el szépen.
  - Hát jó.-sóhajtottam. -Reggel amikor felébredtem, a te hangodra kelletem, hogy valakivel veszekekszel. Harryvel veszekedtél?-kérdeztem szomorúan.
  - Igen nála voltam reggel. Sajnálom, hogy felkeltettelek. Csak nagyon haragudtam rá és olyankor nagyon hangos vagyok.
  - Semmi baj... már úgyis fel akartam kelni. De elmondod nekem, hogy mit mondott?
  - Szerintem jobb lenne ha ő mondaná el.
  - De én nem akarok vele beszélni.-jelentettem ki.
  - Egyszer úgyis beszélni fogtok.
  Hát én nem. Ha rajtam múlik akkor biztos, hogy soha többé hozzá sem szólok. A múltkor is kibírtam volna ha nem kezd el esni, de most nem leszek egyedül, úgyhogy simán fog menni, minden. Lou nagyon kíváncsivá tett. Vajon mit mondhatott neki Harry?
  Lassan a többiek is kezdtek megérkezni, először Pezz és Zayn, aztán Liam és Dani. Mindenki leült, és enni kezdtünk, majd pár percre rá El is lejött leült mellénk és én a szemébe néztem és arra kértem, hogy semmit se mondjon, mire ő bólintott. Már csak Niall és Nia hiányzott, meg persze Hazza.
  A emlegetett szamár lehajtott fejjel ballagott befelé majd leült velem szembe, hát szuper. Miért nem ült máshova? Direkt idegesíteni akar?
  - Reggelt.-köszönt.
  - Neked is.-mondtunk egyszerre.
  - Látom tegnap jól kiütötted maga.-nevetett Zayn.
  - Nem is tudod, hogy mennyire.-emelte fel a fejét és rám szegezte a tekintetét. A szemében megbánást láttam, azt várta, hogy megbocsájtsak neki, hát azt várhatja... én aztán tuti, hogy nem fogok. Befejeztem a reggelit és már nagyon untam Harry engem való figyelését ezért elnézést kértem és felálltam, majd elhagytam a termet.
  Hallottam, hogy valaki utánam siet, nem kellett, hogy megforduljak, hogy tudjam, Harry volt az. Ki más? Ő nem akar leszállni rólam. Gyorsítottam a tempómón, mire ő is. Hát igen neki hosszabb lábai vannak  így minden hiába nem tudnák előle menekülni.
  - Zoey kérlek várj, hagy magyarázzam meg.-kiáltotta utánam, de én figyelembe sem vettem csak mentem tovább.  Ismét gyorsított és én is, de ő hamarabb odaért és elkapta a csuklómat. -Kérlek, tudnod kell az igazt.
  - Nem vagyok rád kíváncsi.-jelentettem ki kegyetlenül.-Mit kell tudnom? Hogy milyen jó éjszakád volt Taylorral? Hát köszi nem vagyok rá kíváncsi.
  - Nem érted, kérlek hadd magyarázzam meg.
  - Harry hagyj. Nem érdekel a magyarázatod.
  Elengedte a csuklóm én pedig leültem az egyik fotelbe a csarnokban. Ismét könnyek áztatják el a szemem, de csak pislogtam párat, a pár könnycsepp lefolyt majd mély levegőket vettem és végül megnyugodtam. Harry nem mozdult egy tapotatt sem, pár méterrel ült tőlem és engem figyelt, éreztem a tekintetét magamon.
  -Harry beszélhetnénk?-jelent meg Lou.
  - Igen.
  Végre elmentek innen. Csak arra tudok gondolni, hogy miért érdemlem én ezt? Mit követtem el, hogy a sors ilyen kegyetlen velem? Én lennék a hibás? Lehetséges, de nem ez van... Nyílt az ajtó és én pont odanéztem. Mi? Mit keres ez már megint itt? Taylor lépett be rajta, mosolyogva, majd amikor észrevett felém közeledett. Csodás, már csak te hiányoztál. Megállt előttem, én pedig felálltam és el akartam menni mellette mint aki nem is látta, aha akartam, de megfogta a karomat és ezzel lehetetlenné tette a szökésemet.
  - Szia, drágaságom. Na milyen érzés mikor dobnak?-kérdezte vigyorogva. Ez a nő maga a boszorkány.
  - Engedj el, nem akarok veled beszélni.
  - De én igen, Harry az enyém. Érted? Csak az enyém.
  - Jó, legyél vele boldog engem nem érdekel, csak engedj el és tűnjetek el az életemből.-kiáltottam.
  - Hogy merészelsz így beszélni velem?
  - Te csak ne vonj engem felelősségre, azt csinálok amit akarok, te nem parancsolsz nekem.-belülről mintha valami azt mondta volna nekem, hogy most mond meg neki a magadét. Itt az idő.
  - Na ezt most megbánod.-emelte fel a kezét én felkészültem az ütésre, amit meg is kaptam.
  - Taylor, te teljesen hülye vagy?-kérdezte mérgesen Harry a hátam mögül.- Hogy merted megütni Zoeyt? Most ebben a szent percben húzzál kifelé innen és teszek róla, hogy soha többé ne engedjenek be ide.- sarkon fordult és kisétált.Én pedig zokogni kezdtem és az arcomat fogtam.- Jól vagy?
  - Nem és hagyj.- El sietett oda hozzám, szorosan magához ölelt, majd leültünk a fotelre, mivel elég nagy volt elfértünk rajta ketten is. Szorosan ölelt, majd Louis is odajött és magához húzott.
  - Én megölöm ezt a libát.-morogta.-Jól vagy?
  - Nem egyáltalán nem vagyok jól, Taylort tiszta szívemből gyűlölöm... Harryt...Harryt pedig meg tudnám ölni, hogy egy ilyen hülye libával csalt meg.................

 

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Sietni fogok vele, ha lesz időm megírom holnap :D
      Puszi Eve!

      Törlés
  2. Aaaaaa siesssss a kovivel. .....es most robbanok fel uristen de egy **** ez a tay mar bocsanat ......Nagyon kerlek siesss a kovivel: ) kivancsi vagyok a folytatasra: ))
    Henixx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ettől lesz még rosszabb is Heni, de nem sokáig ne aggódj. Sietni fogok igérem, csak még össze kell szednem a gondolataimat :d

      Törlés
  3. Uh imádom a szomoru részeket *-* abbol élek *-* xd De komolyan, utáálom a sablon szerűeket az tul Happy... Valóstalan. És ez a rész meg PER-FECT :DDD xd és várom a következőt *-* nagygygygyoooooooon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Anna :) szerintem is nekem sem tetszennek azok a blgok ahol minden oké, kell bele egy kis bonyodalom :D úgy az igazi

      Törlés
  4. imádom *--*kövit de gyorsan *--*

    VálaszTörlés