2013. augusztus 16., péntek

3.Díjam

  Szeretném megköszönni a harmadik díjamat Mrs.Horan *-* -nak!


Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot
2.Válaszolj 11 kérdésre
3.Tegyél fel 11 kérdést
4.Küld tovább 11 embernek

11 dolog magamról:
  Szeretem a horror filmeket.
  Egyszer mindenképpen el szeretnék jutni Londonba
  Kedvenc színem a fekete, de a lilát is szeretem
  Szeretek blogolni
  Sok blogot olvasok, de könyveket is szoktam
  Zene nélkül nem tudok élni
  Nagyon boldog vagyok ebben a percben
  Kedvenc sorozatom a Vámpírnaplók
  1D fan vagyok, de szerintem erre rájöttetek
  Szeretem az olvasóimat
  Ez a harmadik díjam

11  kérdés:

  1.Milyen előadókat szeretsz?-Hát sok van.
  2.Mi a kedvenc filmed?-Képtelen vagyok dönteni, sok kedvencem van
  3.Ki a példaképed?-Anyukám
  4.Várod már a This Is Us-t?-Nagyon :)
  5.Melyik számot hallgattad meg a legtöbbször?-Moments
 6.Mióta vagy Directioner?-Két hónapja, de a zenéjüket mindig bírtam
  7.Szoktál horror filmeket nézni?-Igen, imádom őket
  8.Szeretsz olvasni?-Igen(bocsi kihagytam)
  9.Ki az a kedvenc az 1D barátnőd?-Az én Bugriskám
  10.Van Skypeod?-Van
  11.Mióta blogolsz?-3 hónapja

11 kérdés, amit felteszek:
  1.Hány éves vagy?
  2.Mióta vagy Directioner?
  3.Ki a kedvenced a bandából?
  4.Kedvenc sorozatod?
  5.Mi vett rá, hogy blogot írj?
  6.Szeretsz olvasni?
  7.Kedvenc számod?
  8.Ha lenne 3 kívánságod mik lennének azok?
  9.Mióta blogolsz?
  10.Perrie,Dani vagy Eleanor?
  11.Olvasod a blogom?

11 ember akinek továbbküldöm
(Bocsi, de csak annyi jutott az eszembe)

Pár óra múlva hozom a következő részt is :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése