2013. augusztus 23., péntek

22.Titkok és esküvő 2.rész

Sziasztok!
El sem tudom hinni, hogy eljött ez a nap is, amikor az első évad utolsó részét írom meg
szomorú vagyok, de amikor belegondolok, hogy még jön egy évad akkor 
elkezdek vigyorogni mint egy idióta.
Azt szeretném tőletek kérni, hogy a végén majd mindenki írja oda amit majd gondol 
az utolsó mondatról, nem fogok választ adni rá csak kíváncsi vagyok az ötleteitekre.
Itt most nem szabok feltételeket, de várom a komikat és a pipákat.
Jó olvasást!




  "Perri szemszöge"




  Már csak pár óra van a kezdésig, a lányok még nem érkeztek meg, pedig megígérték, hogy segítenek nekem... Fel-alá járkálok a szobában, egyre jobban kezd rámtörni a pánik. Az előbb bejött egy srác és megkérdezte, hogy nem kérek valamit, én persze jól leordítottam a fejét, pedig nem is érdemelte meg, hiszen csak nekem akart segíteni.
  Minden készen van a ruhám itt van és én már egy ideje bámulom és azon gondolkozom, hogy jól döntöttem-e, hogy ezt vettem meg... Tetszeni fog Zaynnek? Mi van akkor ha nem? Pezz nyugi már-parancsoltam magamra. Mindenkinek tetszeni fog, jól döntöttem, hogy megvettem és nem lesz semmi, kár izgulnom. Minden tökéletes lesz és én hamarosan Zayn felesége leszek......


"Zoey szemszöge"



  Csodálatos. Mint minden egyes nap, nekünk ma is el kellett aludni. Pedig ez egy fontos nap és direkt mind a ketten betettük cseregni a rohadt telefont, de persze, hogy egyikünké sem csengett... még jó, hogy a drága Louis bejött, különben fel sem keltünk volna. Harryt egy gyors csókkal köszöntöttem, majd kiugrottam az ágyból, amit ő egy morgással fogadott. Persze ő még alkudhat, de én lány vagyok 3x annyi idő míg elkészülök... Néha szeretnék fiú lenni, mert ilyenkor nekik olyan könnyű dolguk van... de sajnos nem lehetek az. A zuhanyzóban állok és mosom a hajam közben pedig arra gondolok, hogy Pezz és Zayn milyen boldog lesz, de én is az vagyok, nekem nem kell házasság, dosztig elég, hogy mellettem van, de ha mégis megkérne ezer örömest mondanék neki igen. Magamra tekertem egy törölközőt, és a hajamat kezdtem dörzsölni.
  - Harry!-kiáltottam.- Behozod nekem ami ki van téve a székre, lécci.
  - Igen.-válaszolt, majd benyitott és végigmért, perverz vigyor jelent meg az arcán, tudtam, hogy mire gondol de most arra nincs időnk. -Tessék.
  - Kösz. Ne gondolj olyanokra, mert most arra nincs időnk.-letolta a boxerét és felém közeledett én pedig hátrálni kezdtem. -Micsinálsz?
  - Zuhanyzom.-nevetett.-Miért mire gondoltál?
  - Semmire.-beszállt és megengedte a vizet.
  Nagyot sóhajtottam majd magamra kaptam a tiszta alsóneműm. Megszárítottam a hajam, majd kifésültem, Harry is kész lett, persze én csak alsóneműben álltam a tükör előtt, mire a szemei csillogni kezdtek, gyorsan nyomtam a szájára egy puszit, majd felkötöttem a hajam és sminkelni kezdtem. Halványrózsaszín szemfesték, fekete tus és szempillaspirál, egy kis szájfény és már kész is volt a sminkem. A hajam a vállamra eresztettem, majd begöndörítettem, Harry ismét bejött, már öltönyben, mázlista én már egy órája csak a sminkem és a hajamat csinálom. Kész lettem, már csak a ruhám és néhány kiegészítőt kell találnom. Magamra kaptam a ruhát, de persze bénáztam a cipzárral, így segítséget kértem.
  - Harry!- a hátamnál is termett.-Segítesz?
  - Igen.-lassan felhúzta, majd belepuszilt a nyakamba.
  - Köszönöm.
  - Gyönyörű vagy.-ölelt agához.
  - Te sem panaszkodhatsz Styles.-nevettem, majd a szobába mentem. - Basszus!-kiáltottam fel.
  - Mi történt?-kérdezte.
  - Nem találom a cipőm, nem láttad?
  - Azt a feketét?-bólintottam. -De az ágy alatt van.-nevetett.
  - Hogy került az oda?-vigyorogni kezdett.- Ja oké megvan, nem akarom tudni most mire gondolsz és szerintem jobb is, ha nem tudom.-felvettem a cipőm, kerestem egy fekete táskát, amibe beledobtam a telóm és néhány sminket, majd indultam is lefelé. Amint leértem a lépcsőn, öt vigyorgóval találtam magam szembe.
  Mindegyikük jól nézett ki, de nem kell mondanom nekem melyikük tetszett a legjobban. Mindegyikőjüket szorosan megöletem és meg is pusziltam, majd Zayn fülébe súgtam, hogy "izgulásra semmi ok". A szerelmemet megcsókoltam, majd a csajokkal elhagytuk a házat és Pezzhez siettünk, aki már tuti, hogy kiborult...
  Gyorsan megérkeztünk, majd rohantunk felfelé, szó szerint estünk be az ajtón. Pezz mérgesen nézett ránk, de tudtam, hogy ezt nekem kell kimagyaráznom.
  - Pezz lécci ne haragudj, csak az a hülye telefon nem csengett és ha Louis nem kelt fel akkor még most is aludnák. Bocsi.
  - Most az egyszer elnézem, de még egyszer ne forduljon elő.
  - Igenis.-öleltem meg.
  Elel a haját kezdtük csinálni, Dani és Nia pedig sminkelték. Így elég hamar készen is lett. Már csak a ruháját kellett felvegye, amit gyorsan magára is kapott, egy fehér magassarkúval. Megállt a tükör előtt és nézni kezdte magát, mi pedig bíztattuk, hogy csodásan néz ki, ne izguljon. Szóltam nekik, hogy megnézem, hogy Zaynnel mi van.
  Elindultam a folyosó végében lévő szoba felé, majd benyitottam. A fiúk a kanapén ültek, Zayn pedig fel-alá járkált, egy ideig néztem, de már kezdtem szédülni. Elé álltam és megöleltem, éreztem, hogy a szíve milyen hevesen ver, tudtam, hogy ő is izgulni fog majd de hogy ennyire, hát azt nem.
  - Zayn nyugi, minden rendben lesz, ne aggódj már.-nevettem.-Rosszabb vagy mint Pezz.
  - Ezt,. hogy érted, mi van vele?
  - Semmi, csak ő nem izgul ennyire vagy ha mégis nem mutatja.-még egyszer megöleltem, majd kiléptem és vissza Perriehez. - Minden rendben?-kérdeztem.
  - Igen.-vágták rá.
  - Akkor induljunk.-mosolyogtam. 
  A lányok kijöttek velem, de Pezz még várta az apukáját, aki majd bekíséri őt az oltárhoz. A fiúk már vártak ránk. Belekaroltunk a barátunkba és elindultunk, elfoglaltuk a helyünket és vártuk a vőlegényt, aki hamarosan meg is érkezett. Bíztató mosolyt küldtem felé, mire egy kicsit legnyugodott, majd elindult a zene és mindenki hátra nézett. Pezz állt az ajtóban, nagy levegőt vett majd elindult. Mosolygott, boldog volt, lassan közeledett a szerelme felé, majd mikor odaért megölelte az apukáját és megfogta Zayn kezét. Elkezdődött, én végig mosolyogtam és erősen fogtam Harry kezét, majd a pap feltette a nagy kérdést Zaynnek.
  - Igen!-válaszolta, majd Pezzhez fordult és neki is feltette.
  - Igen!-gyűrűt cseréltek, olyan édesek voltak, én pedig pityeregni kezdtem pedig megígértem magamnak, hogy nem fogok. Harry magához húzott és a hátamat kezdte simogatni, amitől kicsit megnyugodtam.
  - Mostantól férj és feleség vagytok, csókoljátok meg egymást.-így is tettek. Mindenki felállt és tapsolni kezdtek. Én pedig odarohantam hozzájuk és megöleltem őket, a többiek is követték a példámat. Kiléptünk e templomból és a limóhoz közelítettünk. Mind a tízen beültünk, majd koccintottunk egy kis pezsgővel. Olyan boldog volt mindenki, rég volt ilyen, hogy mindenki boldog senki sem veszekszik. Megérkeztünk az étterem elé.
  Beléptünk és mindenki elfoglalta a helyét, a mi asztalunk volt a legnagyobb ugyanis, Zayn és Perrie úgy döntöttek, hogy a One Direction és Littel Mix is velünk fog ülni, meg persze a barátaik és barátnőik is. Úgyhogy egy 18 személyes asztalt foglaltunk le. Ebédeltünk, majd jött az első tánc, amit a friss házasok adnak elő. Gyönyörűek voltak. Majd mi is kimentünk a többiekkel táncolni, Harryvel szorosan egymáshoz simultunk, néha a nyakamat csókolgatta, mire én kuncogni kezdtem, vagy a keze lejjebb csúszott a derekamról, jól szórakozott. Sok köszöntőt mondtunk, majd a lányokkal és a fiúkkal azt találtuk ki, hogy elénekeljük nekik a "We are young"-ot. Nem tudom, hogy hogyan is vettek rá minket erre, de be kell hogy valljam, hogy mindegyikünk élvezte, a szám végét nagy taps követte. Majd jöttek a pörgősebb számok, amikre persze jókat táncoltunk. Épp az asztalnál pihentünk amikor odajött anya, mivel én Zayn mellett ültem, közénk hajol és úgy szólalt meg.

"Perrie szemszöge"


  El sem tudom hinni, hogy végre megtörtént, Zayn felesége vagyok. Olyan furcsa ezt kimondani, de nagyon boldog vagyok. Úgy érzem mintha nem is a Földön, hanem valahol a fellegekben lennék. Boldog vagyok és már nem izgulok, minden izgatottságom elszállt, végre visszatért a régi Perrie, aki imád bulizni és mindig boldog. A gyűrűmet nézegetem és próbálom feldolgozni a dolgokat, de valahogy még mindig hihetetlennek tűnik, de bele fogok törődni, hogy engem és Zaynt többet semmi sem választhat el egymástól, csak a halál, de az még nagyon messze van. SZERETLEK ZAYN!-kiáltottam magamban.

"Zoey szemszöge"


  - Hogy vagytok?-mosolygott.
  - Istenien.-válaszoltuk egyszerre.
  - Mondanom kell nektek valamit.-lett komoly az arca, én pedig kezdtem megijedni.
  - Mit?-kérdezte Zayn.
  - Gondolom láttátok az újságokat, amiben arról írnak, hogy Taylort baleset érte.-bólintottunk.- Tudjátok valamit már régóta el kellett volna mondanom nektek, csak nem tudtam, hogy hogyan is tegyem meg.
  - Ugye nem azt...-de félbeszakított.
  - Taylor a ti............

Kíváncsian várom, hogy ti mire gondoltok ki Taylor nekik?
  

6 megjegyzés:

  1. Aj,neked is a legjobb résznél kell abba hagyni.Nagyon izgi,kíváncsian várom a folytatást.:)

    VálaszTörlés
  2. imádom *----* kíváncsi vagyok a folytatásra a legizgalmasabb résznél hagytad abba :( nagyon várom a kövit (:)

    VálaszTörlés
  3. imádom gyorsan köviit :) végre vissza tért a normális Pezz :D

    VálaszTörlés
  4. Szia van nálam egy kis meglepi: http://imwolfhu.blogspot.hu/2013/08/1-dijam.html

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Meglepi nálam :)
    http://egy-ujeletkezdete.blogspot.hu/2013_09_01_archive.html

    VálaszTörlés